Jubileumi rendezvénnyé nőtte ki magát az idén is megrendezett Old Motors T.T. A 10. alkalommal megrendezésre kerülő eseménynek a már megszokott Agárdi Park Kemping adott otthont. Az időjárás a lehető legjobb volt a motorosoknak, ragyogó napsugár, de nem volt fullasztó meleg. A hagyományokhoz híven családias jellege volt az eseménynek, mert azoknak sem kellett unatkozni akik a futamok alatt a depóban maradtak. Különböző ügyességi megmérettetéssel tehette mindenki próbára saját magát.
Az Old Motors Tourist Trophyn nem csak motorosok vehettek rész. Tavaly is már meglepően sokan jelentkeztek kerékpárral a Velencei- tó megkerülésére, idén ez a szám még több lett. Annyira , hogy a kerékpárral indulókat is több kategóriába kellett sorolni. Ugyancsak második alkalommal lett megrendezve ezen az eseményen a Pannonia P20-P21 márkatalálkozó. A társ rendezőként segítő Pannonia MGTSZ minden kedves kéthengerest egy kis ajándékkal fogadta ezen a napon. 50 darab szebbnél szebb kéthengeres Pannonia gyűlt össze erre az eseményre.
Meg kell említeni két „kakukk tojást” is. Kiss-Bus Gyula négyhengeresét, amit minden alkalommal a kíváncsi érdeklődök vesznek körül és Tatár Laci gyönyörű P12 motorját, ami annyira szépen megvan csinálva, hogy sok embernek nem is tűnik fel első pillanatban, hogy két darab P10 blokk van nagyon profin összeépítve. Sajnálatos tapasztalat volt az elmúlt évek versenyein, hogy nagyon kis számban, vagy egyáltalán nem volt Danuvia motorkerékpár az indulók között. Idén szerették volna a rendezők ha ez megváltozna és kiírásra került a Danuvia Kupa. Láss csodát: nyolc zuglói származású motor indult! A szóló motoroknak kiírt kategóriát is egy Danuvia nyerte meg Kormos Attilával a nyergében, a második Halmai Mihály egy frissen felújított P21-sel, harmadik pedig a már előbb említett Tatár Laci barátunk P10-e lett.
Az oldalkocsis kategóriában Havas László és unokája Schrödl Balázs állhatott a dobogó tetejére, akik egy gyönyörű Csepel 250-es motorkerékpárral érkeztek a versenyre. A második helyen ugyancsak egy nagypapa-unoka páros állt, Kendelényi Barnabás és ifj. Kendelényi Barnabás vehette át az ezüst érmet, a harmadik helyre pedig Légrádi János barátunk lépett fel ugyancsak egy ifjú családtaggal.
Az X kategóriába tartozó motoroknál Pálla Szabolcs lett az első, Hellinger Gusztáv a második és Debreczeni László a harmadik.
Nagyon sok különdíj lett kiosztva úgy a szervezőktől, mint a felajánlók részéről. A Pannonia MGTSZ által megszervezett kéthengeres magyar motorok találkozójának résztvevői között is három szakmai és három közönség díj került kiosztásra. A verseny folytatása szeptember elején lesz Herceghalmon, ahova minden kedves érdeklődőt szeretettel várnak a szervezők.
Cimkék:
Motoron nem egyszerű tájékozódni és navigálni - főleg ismeretlen helyen. Moszkvai mérnökök olyan sisakon dolgoznak, amely megoldja ezt a problémát.
Elolvasom »Ötletes közlekedésbiztonsági kampány indult, jó lenne itthon is hasonlókat látni!
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »